Groei mee naar 4G

In januari 2020 zetten we vol in op 4G. Om daar ruimte voor te maken, gaan we stoppen met ons 3G netwerk. Want met het 4G-netwerk van Vodafone beschik jij over véél sneller en beter internet. Ervaar de technologie van nu èn straks en deel, download of stream zoveel je wilt met een 4G toestel. Bestel hem hier!

Meer weten over het uitschakelen van het 3G netwerk? Klik dan hier.

Ben je in het bezit van een vouchercode? Vul die dan hieronder in.

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Wanneer wordt mijn Vodafone-pakket geleverd?
Op het moment dat je pakketje klaar is voor verzending ontvang je een track & trace code waarmee het pakketje te volgen is. Indien gewenst kan via de track & trace code ook het aflevermoment aangepast worden.
Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?
Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.
Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?
Dit is vervelend, bel ons even op 0800-0200974 dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 09:00-18:00).

Retour sturen

Kan en mag ik mijn toestel retour sturen?
Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product te retourneren middels het retourformulier. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Heb je je bedacht? Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaald bedrag over naar je rekening. Heb je een defecte telefoon ontvangen? Dan sturen wij een nieuwe goed werkende telefoon.
Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Indien je de telefoon al betaald hebt, zullen wij het bedrag binnen 1 week terugstorten op je rekening. Ook je voucher zal weer geheractiveerd worden.

Voucher

Hoe werkt de vouchercode?
Met de vouchercode krijg je toegang tot de groeimeenaar4G losse telefoonshop. Hier kun je een telefoon bestellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Indien de vouchercode niet automatisch ingevuld wordt kun je deze ook handmatig invullen. Iedere vouchercode is slechts 1x te gebruiken.
Hoe lang blijft de vouchercode geldig?
De voucher is geldig tot 29 februari 2020.
Ik krijg een foutmelding als ik een vouchercode invul, wat moet ik nu doen?
Een voucher is persoonlijk en gekoppeld aan je mobiele nummer. De voucher kan maar voor één bestelling gebruikt worden. Indien je de bestelling retour hebt gestuurd of geweigerd aan de deur zullen wij de voucher opnieuw activeren, hier kan een paar dagen overheen gaan. Heb je een ander probleem met de voucher neem dan even contact met ons op 0800-0200974 (ma-vr 08:00-20:00 & za 09:00-18:00).

Overige vragen

Ik wil mijn toestel verzekeren kan dat?
Nee, een telefoon via deze webshop kan niet gekocht worden in combinatie met een toestelverzekering.
Kan ik het toestel gespreid betalen?
Nee, een telefoon via deze webshop kan niet gekocht worden in combinatie met een gespreide betaling. Indien je toch de telefoon gespreid wilt betalen is het ook mogelijk om een telefoon in combinatie met een nieuw abonnement aan te schaffen. Zie hiervoor vodafone.nl.
Kan ik ook meerdere aanvragen doen?
Met de voucher krijg je op één telefoon korting.
Ik wil zelf geen gebruik maken van de aanbieding, maar mijn vrienden of familie zijn wel geïnteresseerd.
De voucher is persoonlijk en gekoppeld aan jouw mobiele nummer en daarmee niet overdraagbaar.
Waar kan ik terecht met (overige) vragen?
Indien je nog andere vragen hebt kun je ons ook bellen op 0800-0200974 (ma-vr 08:00-20:00 & za 09:00-18:00).